Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Θεατρικό παιχνίδι (Β' τάξεις)


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

ΤΜΗΜΑ Β1-Β2

Το θεατρικό παιχνίδι ξεκίνησε με ασκήσεις γνωριμίας μεταξύ των παιδιών της ομάδας και  ασκήσεις  συνεργασίας και εμπιστοσύνης με βασικό σκοπό τα παιδια να μάθουν να συνδημιουργουν. Δόθηκε έμφαση στους κανόνες του θεατρικού παιχνιδιού για την εποικοδομητικοί λειτουργία του. Μέσα σε αυτούς τους τρεις μήνες μαθημάτων τα παιδια της Δευτέρας δημοτικού έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν τους κανόνες του θεατρικού παιχνιδιού και να εμφανίζουν ένα πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας στην διάρκεια του. Περαιτέρω, έχουν υλοποιηθεί διάφοροι  αυτοσχεδιασμοί με έμφαση τη λεκτική και τη μη λεκτική επικοινωνία και παιχνίδια ρόλων  στα οποία  τα παιδια έχουν  εκφράσει ιδέες, συναισθήματα, ενδιαφέροντα και ικανότητες. Από την ελεύθερη και αυθόρμητη δράση  τα παιδια έχουν αρχίσει  να ακολουθούν μια πιο ποικίλη και δομημένη δράση με το να δημιουργούν τα ίδια μια ιστορία και να την παρουσιάζουν με λόγο και έκφραση μέσα από την διαδικασία της δραματοποίησης.

Αφροδίτη Χαριτωνίδου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου