Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Χορός-Κίνηση


Αξιολόγηση και εντυπώσεις του 1ου τριμήνου απ’το μάθημα του χορού-κίνησης


΄Ολες οι οργανωμένες δραστηριότητες και δή οι καλλιτεχνικές που απευθύνονται σε παιδιά μικρής ηλικίας, απαιτούν κάποιο χρόνο προσαρμογής.
Θεωρώ λοιπόν, ότι αυτό το τρίμηνο συνεργασίας και γνωρισμίας με τα παιδιά κατακτήθηκε σε μεγάλο βαθμό αυτή η αναγκαία προϋπόθεση.

Ο χορός, η κίνηση, ο ρυθμός, η μίμηση, η μουσική μέσα στην κίνηση και αντιστρόφως είναι ένα δύσκολο, απαιτητικό αλλά και δημιουργικό και ευφάνταστο εγχείρημα.

Μέσα από: παιχνίδια μουσικοκινητικά, συγκεκριμένες χορογραφίες, παιχνίδια επαφής και γνωρισμίας, ρυθμούς ήχων σώματος και κρουστών, αυτοσχεδιασμούς, μιμήσεις και ρόλους, οπτικοποιήσεις παραμυθιών, προσπάθησα παρέα με τα παιδιά να φτάνουμε κάθε φορά όλο και πιο κοντά στο στόχο μας, στο εγχείρημά μας.

Κάποιες ιδέες πετυχαίνουν περισσότερο από άλλες, κάποιες μέρες είναι πιο εποικοδομητικές από άλλες, κάποια παιδιά είναι πιο προσαρμόσιμα από άλλα. Η ετερογένεια σε πολλαπλά επίπεδα είναι αναμφισβήτητη, όμως όλοι έχουν κάτι σπουδαίο να δώσουν και η προσπάθεια μετράει πάνω απ’όλα.

Θέματα πειθαρχίας, συμπεριφοράς αλλά και κούρασης των παιδιών, ενίοτε δυσκολεύουν το έργο μας αλλά, παιδιά και εκπαιδευτικοί είμαστε παρόντες κάθε μέρα και επιμένουμε.

Νομίζω ότι μόνο κάτι καλό μπορεί να αποφέρει αυτή η εμπειρία των παιδιών μέσα απ’την καλλιτεχνική παιδεία-εκπαίδευσή τους.
Πιστεύω ότι ο χρόνος, η συχνότητα και η τριβή είναι υπέρ όλων μας.

                                
                                                                                         ΄Αννα  Κίσκιλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου